Ildikó ügyvezetője egy kereskedelmi cégnek, ami mobiltelefon-kiegészítőket forgalmaz. Mivel a vállalat új szereplő a piacon, még nem ismeri az összes vevőjét. Ildikó ezért megbízza a BÁV Faktort, hogy nézzen utána melyik vevőknek szállíthat, kinek adhat halasztott fizetési határidőt, és mely vevőit szolgálhatja ki azonnali fizetéssel.
A BÁV Faktor átvilágítja a jövőbeni vevőket és megállapítja, hogy a beküldött 33 vevőből 14-nek nagy biztonsággal adható halasztott fizetési lehetőség, 13 vevő esetében javasolt a követelések biztosítása, míg 6 vevő esetében a készpénzes fizetésű számlák kiállítása a legbiztonságosabb. A BÁV Faktor a minősített vevőkre a követelések finanszírozását is vállalja, illetve a biztosításra javasolt vevők esetében a biztosítási folyamatokat is elvégzi, így Ildikó cégének nem kell külön leszerződnie egy hitelbiztosító céggel.
Az év utolsó negyedében a cég megrendelései az átlagos értékesítési számokhoz képest megduplázódtak, így december végére a kintlévőség megközelíti a 40 millió forintot. Ildikó a forgalomnövekedést időben jelzi a BÁV Faktornak, akik megemelik a vevőkre kiadott finanszírozási limiteket.
Ildikó elégedett, mert a forgalomnövekedés mellett új termékek beszerzésére és szállítására is lehetősége adódott a cégének.